Digipainajainen…

Ratkaistu
Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 4 vuotta, 8 kuukautta sitten.
Tekijä
Anne
Katsoja (Spectator)

Kysyn nyt täältä, jos löytyisi vaikka jokin epätavallisempi keino avuksi jatkuviin laite-/tietoverkko-ongelmiin mihin ei tunnu mikään auttavan. Yksityisiä tietojani on päätynyt vääriin käsiin, mutta se mistä, miten ja kuinka kauan en Ole kyennyt selvittämään, eikä tällaiseen tunnu löytyvän varsinaista apua mistään… puhelimet ja tietokoneet sekoilevat, eikä uudet tilit, liittymät tai laitteet ole tuoneet helpotusta kuin hetkellisesti kun ongelmia ilmaantuu yksi toisensa perään. Palvelinta ei löydy, käyttöoikeutta ei ole (omiin pilvitiedostoihin), tekstiviestin lähetys ei onnistu, verkkovirhe, sivua ei voida avata jne. Ja nämä käytettäessä henkilökohtaista googletiliä tms.  Onko mitään keinoa varmistua sähköposti- ym. Tilien turvallisuudesta ajantasaisemmin?Tämä tuli kun lähetin kysymystäni


As.so.us.istum

As.so.us.istum

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Hei,

    Tuo Cloudflare-palvelun antama virheilmoitus johtuu yleensä palvelimella olevasta häiriöstä, ei käyttäjän omasta liittymästä.

    Syynä voi myös olla jokin selaimen yhteensopimattomuus, joten kokeile auttaako, kun vaihdat selainta. Tuo virhe tulee nimittäin  herkästi ainakin Edge-selaimella. Siihen yleensä auttaa, kun avaa sivuston uudestaan.

    Jos yhteysongelmat ovat  jatkuvia ja vaivaavat kaikissa palveluissa ja sivustoissa, niin silloin kannattaa kääntyä operaattorin tuen puoleen.

    Käyttäjätilien turvallisuutta voi lisätä ottamalla käyttöön kirjautumisen kaksivaiheisen vahvistuksen. Täällä on esimerkiksi Googlen ohje kaksivaiheisen vahvistuksen käyttöönottoon.

    Ystävällisin terveisin,
    KotiMikro-tuki

    Alueelle ‘TIETOTURVA’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.