Hei.
”Digitaaliseen viidakkoon” mainostatte ratkaisuksi Kotimikro- lehteä.
Esim. sähköpostipalvelunne ei ole tästä malliesimerkki.
Vastausaikanne on minimissään 7- päivää?
Olettaisi ”digilehtenne” hyödyntävän ”digiominaisuuksia” myös sähköpostipalvelussanne.
Vetoatte kiireeseen.
Entäpä asiakas, joka haluaa vastauksen kiireelliseen kysymykseen/asiaan kirjallisena sähköpostiinsa dokumentiksi, suullisiin sopimuksiin, kun ei aina voi eikä pidä luottaa.
Muiden sähköpostit toimivat ”valonnopeudella”, Teillä nopeimmillaan 7- vrk/viesti?
Lehtenne sinänsä palvelee ”kansantajuisuudellaan” laajempaakin käyttäjäkuntaa.
Mikä on tosiasiallinen syy asiakaspalvelunne toimimattomuuteen ”digiaikana”?
Muutakin moitittavaa asiakaspalvelussanne on, mutta otetaan pala kerrallaan, ettei sähköpostinne enempää kuormitu.
Ystävällisin, yhteistyöterveisin ja vastaustanne odottaen!
<div id=”mailtoikkunatoPopupModal” style=”z-index: 1;”>
<div id=”mailtoikkunacontentModalMailTo”>
<div id=”mailtoikkunapopupTo”></div>
<div id=”mailtoikkunamodalPopup”>What do you want to do ?</div>
New mail<button id=”mailtoikkunaemailButton”>Copy</button><textarea id=”mailtoikkunaclipboardToArea”></textarea></div>
</div>
<div></div>