"Digitaalinen viidakko".

Avoin
Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  mikronen14 4 vuotta, 2 kuukautta sitten.
Tekijä
mikronen14
Osallistuja (Participant)

Hei.

”Digitaaliseen viidakkoon” mainostatte ratkaisuksi Kotimikro- lehteä.

Esim. sähköpostipalvelunne ei ole tästä malliesimerkki.

Vastausaikanne on minimissään 7- päivää?

Olettaisi ”digilehtenne” hyödyntävän ”digiominaisuuksia” myös sähköpostipalvelussanne.

Vetoatte kiireeseen.

Entäpä asiakas, joka haluaa vastauksen kiireelliseen kysymykseen/asiaan kirjallisena sähköpostiinsa dokumentiksi, suullisiin sopimuksiin, kun ei aina voi eikä pidä luottaa.

Muiden sähköpostit toimivat ”valonnopeudella”, Teillä nopeimmillaan 7- vrk/viesti?

Lehtenne sinänsä palvelee ”kansantajuisuudellaan” laajempaakin käyttäjäkuntaa.

Mikä on tosiasiallinen syy asiakaspalvelunne toimimattomuuteen ”digiaikana”?

Muutakin moitittavaa asiakaspalvelussanne on, mutta otetaan pala kerrallaan, ettei sähköpostinne enempää kuormitu.

Ystävällisin, yhteistyöterveisin ja vastaustanne odottaen!

 
<div id=”mailtoikkunatoPopupModal” style=”z-index: 1;”>
<div id=”mailtoikkunacontentModalMailTo”>
<div id=”mailtoikkunapopupTo”></div>
<div id=”mailtoikkunamodalPopup”>What do you want to do ?</div>
New mail<button id=”mailtoikkunaemailButton”>Copy</button><textarea id=”mailtoikkunaclipboardToArea”></textarea></div>
</div>
<div></div>

Alueelle ‘SÄHKÖPOSTI’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.