Office 365 ohjelmat ei aukea

Avoin
Tämä aihe sisältää 0 vastaukset, 1 kirjoittaja, ja siihen kirjoitti viimeksi  mattijnasi314221 4 vuotta, 1 kuukausi sitten.
Tekijä
mattijnasi314221
Katsoja (Spectator)

Olen ostanut office 365 home version 99€ ja sen voi jakaa useammalle perheenjäsenelle. Olen jakanut käyttöoikeuden vaimoni läppäriin. Office ohjelmat eivät kuitenkaan aukea siellä. Olen poistanut ja asentanut officen koneelle muutamaan kertaa ja office asentuu konelle, mutta kun klikkaa esim Word-kuvaketta niin mitään ei tapahdu. Office helpistä ei löydy mitään apua tähän. Siellä keskitytään vain korjaamisen ajamiseen ja uudelleen asennukseen mutta ne eivät auta.  Vaimon läppärillä kyllä näkyy hänen mikrosoft tilillään että minä olen jakanut office 365 hänen kanssaan, ja minulla näkyy että olen jakanut käytön 2-muun henkilön kanssa. Tyttärellä toimii moitteetta, mutta vaimon koneella ei tapahdu mitään kun klikkaa ohjelman auki.??. Missä voi olla vika? Lähinnä siis Word ja Excel joita nyt eniten tarvitaan. Aikaisemmin kaikki toimi hyvin, mutta viimeisen windows päivityksen myötä office ei enään auennut ja kaikkiin ikoneihin ilmestyi siniset nuolet automaattisesti päivityksen yhteydessä.

Alueelle ‘OHJELMAT’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.