Office 365 ohjelmat ei aukea

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Joppe Joppe 4 vuotta sitten.
Tekijä
mattijnasi314221
Katsoja (Spectator)

Olen ostanut office-365 home paketin 99€. Sen voi jakaa perheenjäsenten kesken. Olen jakanut käyttöoikeuden vaimolle ja tyttärelle. Tyttärellä toimii hyvin mutta vaimon läppärillä Office ohjelmat eivät aukea useista uudelleen asennuksista huolimatta. Olen myös ajanut Officen korjausohjelman mutta sekään ei auta. Office help neuvoo vain asentamaan uudelleen tai ajamaan korjaa-ohjelman, mutta näistä ei ole apua. Minun mikrosoft tililläni näkyy, että jaan ohjelmaa kahden perheenjäsenen kanssa. Vaimon mikrosoft tilillä näkyy että olen jakanut Officen hänen kanssaan. Jostain syystä Office ohjelmat eivät kuitenkaan aukea hänen läppärillään. Ongelma tuli viimeisen Windows päivityksen jälkeen. Sitä ennen Office toimi moitteetta. Nyt kun klikaa esim Word kuvaketta niin mitään ei tapahdu? Mikä ihme voi olla syynä? Samoin päivityksen myötä ilmestyi kaikkiin työpöydän ikoneihin siniset nuolet kuvakkeiden yläkulmaan. Olen tarkastanut, että muistia on tarpeeksi, ajanut kaiken maailman pudistukset ja levyn järjestelyt ja asentanut Officen kolme kertaa uudestaan LAN-kaapelilla ja valokuituyhteydellä ja ohjelma asentuu hyvin ja kuvakkeet ilmestyvät koneelle niin kuin pitääkin. Word kuvaketta klikatessa mitään ei kuitenkaan tapahdu? missä vika???

Joppe
Joppe
Osallistuja (Participant)

    Moi,

    Vähän kuulostaa siltä, että levytila on vähissä ja tiedostojen pakkaus on mennyt päälle, kun päivitys ei ole muuten mahtunut, ja se on jäänyt jotenkin jumittamaan. Tarkista levytila ja yritä vapauttaa sitä, jos sitäö on kovin vähän.

    Aja levyn uudelleenjärjestäminen ja vapauta sillä tilaa:
    1. Kirjoita Windowsin hakuun järjestä ja paina Enteriä tai valitse osumista Järjestä uudelleen.
    2. Valitse OK, kun C-asema on valittuna.
    3. Napsauta painiketta Järjestä järjestelmätiedostot. Valitse sen jälkeen taas sama asema.
    4. Valitse luettelosta ”Edelliset Windows-asennukset”, ”Tilapäiset Windows-asennustiedostot” tms. ja paina OK.

    Samalla työkalulla voi poistaa turvallisesti muutakin turhaa.

    Joppe

    Alueelle ‘OHJELMAT’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.