Bitdefender-Trafficlight

Ratkaistu
Tämä aihe sisältää 7 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  antti1. 1 vuosi, 7 kuukautta sitten.
Tekijä
antti1.
Osallistuja (Participant)

Latasin Bitdefender-Trifficlightin. Sen jälkeen Firefox lakkasi toimimasta. Se antaa virheilmoituksen ”Sivuston xxx omistaja on määrittänyt sivustonsa asetukset väärin. Firefox ei muodostanut yhteyttä sivustoon suojellakseen tietojasi varkaudelta.” Minulla on versio 60.0.1. Mitä voin tehdä saadakseni Firefoxin jälleen toimimaan?

 

Antti R

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Moi,

    Kokeile sitä, että poistat Bitdefender TrafficLight -laajennuksen Firefoxista:

    1. Avaa asetusvalikko oikean yläkulman kolmesta viivasta
    2. Valitse Lisäosat
    3. Valitse vasemmalta Laajennukset
    4. Valitse TrafficLightin kohdalla Poista
    5. Käynnistä Firefox uudelleen

    Ystävällisin terveisin,
    KotiMkro-tuki


    antti1.
    Osallistuja (Participant)

      Ongelma ei ratkennut. Kyseisestä paikasta ei löytynyt tätä lisäosaa. Yritin ladata lisäosan uudelleen. Nyt se löytyi lisäosista. Poistin sen sieltä, mutta mikään ei muuttunut. Poistin myös Firefoksin ja asensin sen uudelleen. Mikään ei muuttunut tämänkään jälkeen. Mitä voin tehdä.

       

      Antti1

      KotiMikro-tuki
      KotiMikro-tuki
      Osallistuja (Participant)

        Moi,

        Olipas erikoista, ettei Firefoxin laajennuksissa ollut TrafficLightia. Ei se sitten ollut asentunut ollenkaan, vaan siinä on tullut jotain muuta häikkää.

        Kokeile järjestelmän palautusta:

        1. Kirjoita Windowsin hakuun ”palautuspiste”
        2. Valitse osumista ”Luo palautuspiste”
        3. Valitse esiin tulevassa ikkunassa painike ”Järjestelmän palauttaminen”
        4. Valitse ohjatussa toiminnossa ajankohta, joka on ennen TrafficLightin asennusta

        Terveisin,
        KotiMikro-tuki

        KotiMikro-tuki
        KotiMikro-tuki
        Osallistuja (Participant)

          Hei,

          Tuli mieleen, että tästä Firefoxin tukisivustakin saattaa olla hyötyä ongelman selvittämisessä:
          https://support.mozilla.org/fi/kb/verkkosivut-eivat-avaudu-korjaa-virheilmoitusten-ongelmia

          Terveisin,
          KotiMikro-tuki


          antti1.
          Osallistuja (Participant)

            Kone ei pystynyt palauttamaan järjestelmää, joten vihje ei valitettavasti toiminut. Eikä tukisivustakaan ollut apua.

             

            Antti1

            KotiMikro-tuki
            KotiMikro-tuki
            Osallistuja (Participant)

              Moi,

              Kokeile Firefoxin asetusten palautusta, jos et vielä sitä kokeillut:
              1. kirjoita Firefoxin osoiteriville about:support ja paina Enter-näppäintä
              2. Valitse esiin tulevan sivun oikeasta yläkulmasta Palauta Firefox
              3. Valitse esiin tulevassa valintaikkunassa Palauta Firefox uudeksi

              Voit myös ensin kokeilla Firefoxia vikasietotilassa tuossa samassa ikkunassa olevalla painikkeella. Vikasietotilalla voi varmistaa, ettei mikään laajennus häiritse selainta.

              Terveisin,
              KotiMikro-tuki


              antti1.
              Osallistuja (Participant)

                Hei,

                 

                Kiitos hyvästä neuvosta. Nyt Firefox toimii taas.

                 

                Antti1

                Vain tilaaja voi kirjoittaa foorumille