Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Joppe 4 vuotta, 8 kuukautta sitten.
Kun Thunderbirdin käynnistää, tulee ilmoitus:
”Päivityksen asennus epäonnistui. Tarkista, että tietokoneella ei ole avattuna toisia kopioita Thunderbirdista. Yritä sitten uudestaan käynnistämällä Thunderbird uudelleen.”
Kun ilmoituksen kuittaa, ohjelma käynnistyy normaalisti.Ylimääräisiä kopioita en ole löytänyt.
Versio on 60.4.o (32b). Win7 64b.
4 vuotta, 8 kuukautta sitten
Moi,
Thunderbirdin automaattisessa päivityksessä on jokin häiriö, jos koneella ei ole muita käyttäjiä, joilla olisi Thunderbird käynnissä.
Helpoin tapa on asentaa uusin versio (60.8.0) lataamalla se Thunderbirdin sivulta.
Tällä Thunderbirdin tukisivulla on muitakin konsteja, joita voi kokeilla, jos päivitys ei onnistu.
Joppe
4 vuotta, 8 kuukautta sitten
Vastaus ratkaisi ongelman
Alueelle ‘SÄHKÖPOSTI’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.