Ms Office 365 Outlook ei löydä/hyväksy/lataa sähköpostitiliäni (POP3)

Avoin
Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 5 vuotta, 1 kuukausi sitten.
Tekijä
user-383058
Katsoja (Spectator)

Minulla on käytössä vielä Windows Live Mail, joka ei siis pelitä enää (ottaa postin vastaan mutta ei ole lähettänyt aikoihin). Siihen on liitetty siis Telian s-postitili (POP3) ja Elisan (IMAP).

Olen ostanut Microsoft Office 365-paketin ja nyt pähkäilen noiden sähköpostitilien kanssa. Elisa meni läpi heittämällä mutta murheenkryyni on tuo Telian POP3.

Kun yritän lisätä tuon tilin, niin saan vastaukseksi:

We couldn’t log to the incoming POP server. Please check your email address and password and try again.

No, tsekattu on ja oikein ovat.

Porteissakin olen kokeillut: Saapuvassa (POP) sekä 25 että ssl 995 ja Lähtevässä 110 ja ssl 995. Ja mikään ei auta. Missä vika?

Epätoivoinen Anne-Marie

 

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Moi,

    Kokeile saapuvaan porttia 110 ja lähtevään porttia 465.

    KotiMikro-tuki

    Alueelle ‘SÄHKÖPOSTI’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.