Minulla on käytössä vielä Windows Live Mail, joka ei siis pelitä enää (ottaa postin vastaan mutta ei ole lähettänyt aikoihin). Siihen on liitetty siis Telian s-postitili (POP3) ja Elisan (IMAP).
Olen ostanut Microsoft Office 365-paketin ja nyt pähkäilen noiden sähköpostitilien kanssa. Elisa meni läpi heittämällä mutta murheenkryyni on tuo Telian POP3.
Kun yritän lisätä tuon tilin, niin saan vastaukseksi:
We couldn’t log to the incoming POP server. Please check your email address and password and try again.
No, tsekattu on ja oikein ovat.
Porteissakin olen kokeillut: Saapuvassa (POP) sekä 25 että ssl 995 ja Lähtevässä 110 ja ssl 995. Ja mikään ei auta. Missä vika?
Epätoivoinen Anne-Marie
Moi,
Kokeile saapuvaan porttia 110 ja lähtevään porttia 465.
KotiMikro-tuki