eM Client

Ratkaistu
Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 2 vuotta, 2 kuukautta sitten.
Tekijä
user-338000
Katsoja (Spectator)

eM Client ei avaudu tämän aamuisen päivityksen jälkeen.

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Hei,

    Käynnistä tietokone uudelleen ja kokeile sitten avata eM Client -ohjelma. EM Clientin päivitys vaatii tietokoneen käynnistämisen uudelleen.

    On myös mahdollista, että ohjelman tietokanta on vioittunut. Silloin ohjelma antaa virheilmoituksen tyyliin ”database missing or corrupted”.

    Jos ohjelma ei aukea, eikä päästä korjaamaan tietoja ohjelman kautta (Menu -> File -> Restore), niin silloin voi yrittää luoda tietokannan uudelleen. Silloin joutuu myös aloittamaan alusta ja luomaan tilitiedot uudelleen, jotta tiedot synkronoituvat eM Clientin palvelimelle.

    Lopeta ensin Tehtävienhallinnassa kaikki mahdolliset eM Clientin esiintymät (voi olla myös mailclient.exe):

    Avaa Tehtävienhallinta napsauttamalla kakkospainikkeella tehtäväpalkin aloituspainiketta ja valitse rivi ”Tehtävienhallinta”.

    Napsauta Prosessit-välilehdellä nimi-saraketta, niin saat prosessit aakkostettua. Etsi mahdolliset eM client -esiintymät, napsauta kutakin kakkospainikkeella ja valitse ”Lopeta prosessi”.

    Nimeä sitten eM Clientin tietokanta uudelleen:
    Oletussijainti on piilokansiossa  C:\Users\käyttäjänimi\AppData\Roaming\eM Client

    Piilokansiot saa tarvittaessa näkyviin valitsemalla Resurssienhallinnassa Näytä-välilehdellä ”Piilotetut kohteet”.

    Anna eM Client -kansiolle uusi nimi, esim. ”eM Client vanha”.

    Käynnistä sitten eM Client uudelleen, niin ohjattu toiminto käynnistyy. Anna sähköpostiosoitteesi ja suorita ohjattu toiminto loppuun, niin eM Client synkronoi postisi.

    Ystävällisin terveisin,
    KotiMikro-tuki

     

     

    Vain tilaaja voi kirjoittaa foorumille