Hei.
”Digitaaliseen viidakkoon” mainostatte ratkaisuksi Kotimikro- lehteä.
Esim. sähköpostipalvelunne ei ole tästä malliesimerkki.
Vastausaikanne on minimissään 7- päivää?
Olettaisi ”digilehtenne” hyödyntävän ”digiominaisuuksia” myös sähköpostipalvelussanne.
Vetoatte kiireeseen.
Entäpä asiakas, joka haluaa vastauksen kiireelliseen kysymykseen/asiaan kirjallisena sähköpostiinsa dokumentiksi, suullisiin sopimuksiin, kun ei aina voi eikä pidä luottaa.
Muiden sähköpostit toimivat ”valonnopeudella”, Teillä nopeimmillaan 7- vrk/viesti?
Lehtenne sinänsä palvelee ”kansantajuisuudellaan” laajempaakin käyttäjäkuntaa.
Mikä on tosiasiallinen syy asiakaspalvelunne toimimattomuuteen ”digiaikana”?
Muutakin moitittavaa asiakaspalvelussanne on, mutta otetaan pala kerrallaan, ettei sähköpostinne enempää kuormitu.
Ystävällisin, yhteistyöterveisin ja vastaustanne odottaen!
<div id=”mailtoikkunatoPopupModal” style=”z-index: 1;”>
<div id=”mailtoikkunacontentModalMailTo”>
<div id=”mailtoikkunapopupTo”></div>
<div id=”mailtoikkunamodalPopup”>What do you want to do ?</div>
New mail<button id=”mailtoikkunaemailButton”>Copy</button><textarea id=”mailtoikkunaclipboardToArea”></textarea></div>
</div>
<div></div>
<div id=”mailtoikkunatoPopupModal” style=”z-index: 1;”>
<div id=”mailtoikkunacontentModalMailTo”>
<div id=”mailtoikkunapopupTo”></div>
<div id=”mailtoikkunamodalPopup”>What do you want to do ?</div>
New mail<button id=”mailtoikkunaemailButton”>Copy</button><textarea id=”mailtoikkunaclipboardToArea”></textarea></div>
</div>
<div></div>
Tervehdys,
Kiitos palautteesta.
Asiakaspalvelun ilmoittama vastausviive on tosiaan järkyttävän pitkä. Sieltä varmasti pyritään vastaamaan niin nopeasti kuin mahdollista, mutta automaatti-ilmoitus seitsemän päivän viiveestä tulee aina.
Kiireellisissä tilausta koskevissa asioissa kannattaa soittaa asiakaspalveluun.
Lehden sisältöä koskevissa asioissa voi ottaa yhteyttä toimitukseen, joka vastaa vuorokauden sisään. Toimituksen yhteystiedot ovat lehdessä.
Ystävällisin terveisin,
Juhani Koivisto
toimittaja