Kotimikron WiFi Laajennin

Avoin
Tämä aihe sisältää 3 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 5 päivää, 11 tuntia sitten.
Tekijä
user-559403
Katsoja (Spectator)

Moi

Miten kun ei voi vaihtaa salasanaa tähän laajentimeen?

Sivu http://192.168.9.1/ ei vastaa

Tulee ilmoitus:

Sivustoon ei saada yhteyttä
192.168.9.1 ei vastannut riittävän nopeasti.

Kokeile seuraavia toimenpiteitä:

Tarkista yhteys.
Tarkista välityspalvelimen ja palomuurin määritykset.
Windowsin verkon diagnostiikkaa
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Kokeillut niin tietokoneissa ja puhelimessa. (ja eri selaimilla)

Olen kirjautunut tähän WIRELES-XXXX, tämän omalla salasanalla ja ei päästä sitten vaihtamaan kyseisellä sivulla?

Kyllä täällä paljon puhutaan tietoturvasta mutta jos sattuu naapurilla olemaan sama laite niin tiedämpähän sitten hänenkin salasnan…

Onko ohjeessa oikea sivun osoite? 192.168.9.1

Laite kuumenee kiitettävästi, mutta antaa eri huoneeseen hyvän signaalin mutten ole uskaltanut liittää yhtään konetta siihen!

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Moi!

    Osoite on kyllä oikea.

    Laitteen salasanan vaihto on kamalan kankea. Kokeile puhelimella, jos vaihto ei tietokoneella onnistu. Varmista, että olet aivan laitteen lähellä, kun teet muutoksia asetuksiin.

    Kun olet vaihtanut salasanan ja valinnut ”Save above settings and reboot”, niin laskuri käynnistyy. Jos tulee virheilmoitus, valitse ”Save above – -” uudestaan.

    Odota, että laskuri näyttää nollaa, kuten alla olevassa kuvassa:

    Kirjaudu sitten uudestaan sisään (uudella salasanalla) joko toisella laitteella tai poistamalla (unohtamalla) vanhan verkon puhelimesta ja yhdistämällä sitten uudestaan.

    Ystävällisin terveisin,
    KotiMikro-tuki

     


    user-559403
    Katsoja (Spectator)

      Noniin kokeiltu 3 x puhelin, 3 x läppäri ja vähän kauempana PC:llä

      Niin 2.4 kuin 5G aina sama viesti?

      Ei päästä tolle sivulle vaan aina tulee aikakatkaisu .

      No jos joku naapuri näistä lähi kerrostaloista omistaa tai on omistanut samanlaisen niin on varma pääsy mun verkkoon.

      Luullakseni kaikki menee mun piikkiin mitä sitten siellä touhuavatkin… Mut nyt makkarissa toimii android boxi paremmin joten olkoon.

      Voisiko joku kommentoida että onko muillakin ollut  samanlaista ”laitteen salasanan vaihto on kamalan kankea.” ja miten ratkaissut, nyt olen ohjeitten mukaan vienyt laitteet ihan kiinni tai niin lähelle kuin olen pystynyt.

      Näin mennään tietoturva edellä 🙂 tämän vekottimen kanssa…

      KotiMikro-tuki
      KotiMikro-tuki
      Osallistuja (Participant)

        Ei sen ihan noin hankalaa pitäisi olla, vaikka laitteen käyttöliittymä vastaakin hitaasti.

        Jos et vielä kokeillut, niin koita nollata laite Reset-painikkeella ja tee sitten asetukset uudelleen.

        On myös mahdollista, että laite on viallinen. Pyydä asiakaspalvelusta uusi. Lähetä sinne sähköpostia osoitteella [email protected] tai soita numeroon 0203 34433 ja kerro, ettei laite toimi.

        Ystävällisin terveisin,
        KotiMikro-tuki

        Vain tilaaja voi kirjoittaa foorumille