Reitittimen toiminta

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 3 kuukautta sitten.
Tekijä
markkuurho132540
Osallistuja (Participant)

Ostin uuden reitittimen Huawei B524s-23a, kaikki meni hyvin ja laite alkoi pelamaan mutta käyttöön tulikin harmittava käytöstapa. Kun selailin nettisivuja niin usein aukesi tämän reitittimen ohjelman (mobiililaajakaista softa) sivu ja tämä harmitti kun menin virallisemmalle sivulle esim: verkkopankkiin, palaudu takaisin ja aloita uudestaan. Kysyin ohjeita valmistajalta Huawein asiakaspalvelusta mitä minun pitäisi tehdä ja vastauksena oli, että lähetä huoltoon samaa kysyin huolosta ja kysyin asiaa myös laitteen myyjältä ja taas vastaus lähetä huoltoon koska kyseessä on takuu, jos on valmistusvika niin saan uuden laitteen tilalle. Tätä sähköpostisouvinkia jatkui monta kuukautta enkä saanut ohjeita mitä minä tai mitä minun pitäisi tehdä. Sitten kylään tuli tuttava joka hallitseen tietotekniikkaa kohtalaisen hyvin, hänen kanssa käytiin asetukset läpi ja hän käski aloitus sivun admin/admin salasanan muuttamaan omaksi siis antaa uusi oma salasana ja näin tein, tämän jäkeen laite on toiminut moitteettomasti. Yksinkertainen toimenpide ilman huoltoa, miksei yhteydenottojen kautta tullut tätä ohjetta vaikka kuinka pyysin ohjetta mitä minun pitäisi huomioida tai tehdä asetuksiin ennenkuin lähetän laitteen huollon tutkittavaksi. Ehkä minulle olisi tullut vain lasku maksettavaksi koska ei ollut kyseessä laitevika, paljonko sitten tämä olisi maksanut. Nyt muistan ja muistutan muitakin, Huom! vaihda salasana omaksi niin säästyt monelat harmilta.

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Moi,

    Ihan hyvä vinkki.

    Oletustunnukset on muutenkin hyvä vaihtaa aina kaikissa uusissa verkkolaitteissa, sillä laitteiden tehdasasetukset ovat kaikkien saatavilla netissä, suoraan valmistajan tukisivuilta ladattavissa käyttöohjeissa.

    KotiMikro-tuki

    Vain tilaaja voi kirjoittaa foorumille