IObit Advanced SystemCare Pro -ohjelma ei asennu Win 7 -koneelle

Avoin
Tämä aihe sisältää 9 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 6 vuotta, 3 kuukautta sitten.
Tekijä
user-324995
Osallistuja (Participant)

Ohjelma ei asennu eikä avaudu lukuisista yrityksistä huolimatta. Lataamisen jälkeen ohjelma kylläkin pyytää avaamaan ohjelman jossain sovelluksessa, mutta vaikka sovelluksia on tarjolla useita, niin yhdessäkään sellaisessa ohjelma ei avaudu.


user-324995
Osallistuja (Participant)

    Sama käyttäjä (user-324995) jatkaa: muutkaan Etunurkan ohjelmat eivät avaudu eikä niitä voi asentaa koneelle, vaikka olen kirjautunut sivustolle ja noudatan annettuja ohjeita. Aiemmin (ennen Etunurkan uudistamista nykyiseen muotoon) ohjelmien asentamisessa ei ollut ongelmia.

    KotiMikro-tuki
    KotiMikro-tuki
    Osallistuja (Participant)

      Hei,

      Kertomasi perusteella kuulostaa siltä, että asennustiedosto ei lataudu Etunurkasta kunnolla, vaan jostain syystä lataus pysähtyy ja tiedosto tulee vain osittain.

      Laita vähän tarkempaa tietoa, mitä tapahtuu, kun yrität ladata Etunurkasta. Ja kerro, mitä selainta käytät.
      Kaappaa myös virhetilanteesta ruutukuva ja liitä tänne. Kuvan voi liittää viestiruudun työkalurivin päässä olevalla ”Liitä kuva” -toiminnolla.

      Windows 7:ssä ruutukuvan saa helposti kaapattua Leikkaustyökalu-ohjelmalla, joka sisältyy Windowsiin.

      Terveisin,
      KotiMikro-tuki

      KotiMikro-tuki
      KotiMikro-tuki
      Osallistuja (Participant)

        Hei,

        Jos käytät Internet Exploreria, niin älä valitse ladatessa vaihtoehtoa ”Avaa”, sillä se ei toimi. Valitse sen sijaan ”Tallenna”. Valitse sitten ”Avaa kansio”, joka tulee esiin, kun tallennus on valmis.
        Käynnistä asennus kaksoisnapsauttamalla valittuna olevaa tiedostoa, kuten esimerkiksi ”advanced-systemcare-setup-v10, joka on Advanced SystemCaren asennustiedosto.

        Ongelmasi johtunee juuri tuosta Avaa-valinnan käytöstä.

        Terveisin,
        KotiMikro-tuki

         


        user-324995
        Osallistuja (Participant)

          Hei

          Aluksi kaunis kiitos tuen tarjoamisesta. Vastaan molempiin saamiini ohjeisiin yhdellä kertaa. Käytän Exploreria ja olen toiminut, kuten edellä on neuvottu. Käsitykseni mukaan ohjelma latautuu koneelleni, mutta kaikissa tapauksissa, myöskin siinä, että valitsen ”Tallenna” ja sen jälkeen ”Avaa kansio” (tai jos yritän avata kansion suoraan ”Ladatuista tiedostoista”), niin joka kerta seuraavana avautuu ikkuna ”Avaa sovelluksessa: Valitse sovellus, jossa haluat avata tiedoston”. Kuitenkaan ohjelma ei käynnisty yhdessäkään tarjolla olevassa eikä erikseen hakemassani sovelluksessa. Joissain tapauksissa sentään tulee ilmoitus: ”Tiedostoa ei voi avata, koska sen tyyppiä ei ole tuettu, tai koska se on vaurioitunut (se on esimerkiksi lähetetty sähköpostin liitteenä eikä sen koodausta ole purettu oikein).”

          Lähettäisin mielelläni ruutukuvia, mutta olen unohtanut, miten ruutukuvia kaapataan. Toisaalta en tiedä, mistä löytäisin Windowsin oman Leikkaustyökalu-ohjelman.

           


          user-324995
          Osallistuja (Participant)

            Hei

            Lisäyksenä edelliseen viestiini totean, että joka kerta, kun lataan ohjelmaa koneelleni, niin ruudulle ilmestyy hetkeksi McAfee -viruksentorjuntaohjelman tarkistusviesti. Voisiko tämä sotkea systeemin niin, että loppupeleissä lataamani ohjelma ei avaudu lainkaan?

            Ja vielä tiedoksi: löysin koneeni uumenista Leikkaustyökalu-ohjelman ja opiskelen sen käyttöä. Luulen kuitenkin, että edellisessä viestissäni kuvaamani ongelmavyyhti tulee ymmärretyksi ilman ruudunkaappaustakin.

             


            user-324995
            Osallistuja (Participant)

              Hei

              Onnistuin sittenkin Leikkaustyökalun käytössä! Näillä kuvilla ei kenties ole suurta merkitystä, mutta lähetän ne kuitenkin. Toisin sanoen yrittäessäni avata ohjelmaa ”ladatuista tiedostoista” ruutuun ilmestyy tässä ensimmäisenä oleva ikkuna ”Avaa tiedosto”. (Huomionarvoista on, että tyyppinä on ”Tuntematon tiedostotyyppi”.) Kun tämän jälkeen klikkaan ”Avaa”, niin ruutuun ilmestyy tässä toisena oleva ikkuna ”Avaa sovelluksessa”. Ja – kuten olen aiemmin kuvannut -, mikään sovellus ei suostu avaamaan kyseistä ohjelmaa. En myöskään tiedä, millä muulla tavoin saisin ohjelman avatuksi.

               

              KotiMikro-tuki
              KotiMikro-tuki
              Osallistuja (Participant)

                Moi,

                Kiitos kuvista ja tiedoista.

                McAfee ei ole syyllinen, vaan nyt IE jotenkin temppuilee ja lataa tiedoston väärän nimisenä, ilman sen tiedostotunnistetta.

                Kokeile, kuinka käy, kun muutat tiedoston nimeä.

                Avaa Ladatut tiedostot -kansio, valitse Järjestä -> Kansion ja haun asetukset -> Näytä-välilehti ja ota valinta pois kohdasta ”Piilota tunnettujen tiedostotyyppien tunnisteet”, paina ”Käytä” ja ”OK”.

                Napsauta kakkospainikkeella lataamaasi SystemCaren asennustiedostoa (jonka nimi alkaa ”advanced-systemcare-setup – -”) ja valitse esiin tulevasta kohdevalikosta rivi ”Nimeä uudelleen”. Paina  nuolinäppäintä oikealle, niin että tekstivalinta poistuu nimestä, kirjoita nimen perään ”.exe” (ilman lainausmerkkejä) ja paina Enter-näppäintä.

                Kaksoisnapsauta sitten asennustiedostoa ja valitse ”Suorita”, niin ohjelman asennus käynnistyy.

                Näyttää siltä, Windows 7:n Internet Explorer lataa kaikki Etunurkan tiedostot ilman tunnistetta. Ota käyttöön jokin toinen selain, jos mahdollista.

                Selaimista on parhaiten tuettu Chrome, jonka voi ladata täältä, jos sitä ei ole koneessasi:
                https://www.google.fi/chrome/browser/desktop/index.html

                Laitan koodareille tietoa IE-ongelmasta, mutta en osaa sanoa milloin se korjaantuu. Toivottavasti se on vika eikä ominaisuus ;-).
                Ja kyllä se varmaan korjataan, koska seiskan jatkotuki on käytössä vuoteen 2020, vaikka Microsoft lopettikin järjestelmään uusia ominaisuuksia tuovan mainstream-tuen 2015.

                Terveisin,
                Alpo
                KotiMikro-tuki


                user-324995
                Osallistuja (Participant)

                  Hei Alpo,

                  Noudatin selkeitä ohjeitasi ja nimesin tiedoston uudelleen .exe-päätteiseksi. Ongelma poistui ja nyt SystemCare toimii niin kuin pitääkin.

                  Koneeltani löytyi 7918 ongelmaa: 3,2 gigatavun edestä roskatiedostoja, 323 rekisterivirhettä, 15 suorituskykyongelmaa ja 6699 levyn optimointiongelmaa. Ei siis mikään ihme, jos koneeni yski pahemman kerran. Eipä silti, flunssaa tuntuu olevan paljon liikkeellä, mutta lähinnä käyttäjien keskuudessa. 🙂

                  Ohjeittesi avulla kaikki hoitui siis notkeasti kuin maidon juonti (olettaen, ettei kärsi laktoosi-intoleranssista). Eikä minun tarvinnut vaihtaa selainta, vaan pysyttelin IE:ssä.

                  Olen hyvin kiitollinen saamastani avusta ja tuesta!

                  Kaikkea hyvää!

                  Jukka P./Kotka

                   

                   

                  KotiMikro-tuki
                  KotiMikro-tuki
                  Osallistuja (Participant)

                    Moi,

                    Kiitos mukavasta palautteesta!

                    Hyvä, että sait SystemCaren ajettua koneelle.

                    Propellipäät pähkäilevät parhaillaan, miksi IE ei lataa oikein KotiMikron pilvestä. Sen pitäisi olla pätevä, koska se pyörii Amazonin AWS-alustalla, joka on tällä hetkellä käytetyin pilvipalvelu maailmassa.

                    No, tietotekniikassa on kaikki mahdollista. Siksi voi myös toivoa, että ongelma kuitenkin korjaantuu pian.

                    Laadukkaita latauksia!

                    Alpo

                     

                    Alueelle ‘ETUNURKKA’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.