KEEPIT REKISTERÖINNIN EPÄONNISTUMINEN

Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 3 kuukautta, 1 viikko sitten.
Tekijä
user-338000
Katsoja (Spectator)

Aloitin rekisteröitymisen Etunurkan kautta Keepit-palveluun. Se kuitenkin epäonnistui, koska tein virheen ja loggasin itseni ulos kesken rekisteröitymisen. Uudelleenrekisteröinti ei onnistunut, koska tuli seuraava herja: [email protected] on jo rekisteröitynyt. Yrittäessäni kirjautua Keepit ”Log in”-sivulla mainitsemallani email-osoitteella tuli ilmoitus: You have no account. Miten ratkaisen ongelman? Voitteko nollata em. epäonnistuneen rekisteröintiyritykseni? Keepit-tuesta tuli joku ticket number: 55491

Simo Vaske

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Hei,

    KotiMikron tuki ei pääse käsiksi Keepitin asetuksiin, vaan Keepitin tukiasiat pitää hoitaa Keepitin tuen kautta.

    Jos jo kirjoitit heidän tukeensa, niin se kyllä vastaa parissa vuorokaudessa sen jälkeen, kun sieltä on ensin tullut postirobotin kuittaus tukiasian vastaanottamisesta (eli tuo ”ticket number – -”).

    Jos asiaan ei tule korjausta, niin lähetä meille sähköpostia, kuvaile ongelma ja liitä mukaan myös Keepitistä saamasi viesti. Sähköposti tulee tällä osoitteella: [email protected]

    Ystävällisin terveisin,
    KotiMikro-tuki

     

    Vain tilaaja voi kirjoittaa foorumille