Bitdefender

Avoin
Tämä aihe sisältää 4 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi Toimitus Toimitus 1 päivä, 21 tuntia sitten.
Tekijä
malarky
Osallistuja (Participant)

Tietokone Windows 10 versio 1709. Asennettu Bitdefender  Antivirus free Edition ja Bitdefender Anti-Ramsonware.

Tää helvetin firma tyrkyttää päivityksiä melkein joka päivä . Päivityksen jälkeen tietokone käynnistettävä uudelleen ja aina kahteen kertaan ! Onkohan tämä normaalia ? Alkaa käämit palaa näitten säätämiseen. Jonkin verran usko loppuu teidän ohjelma suositusiin. Voi olla  että kumpikin saa lähtöpassit koneelta. Bitdefendereiden versiot  1.0.21.1109 / 1,0,12,1

Toimitus
Toimitus
Avainmestari (Keymaster)

    Hei,

    Kiitos palautteesta.

    Bitdefenderin ilmaisversioissa ei pysty säätämään päivitystiheyttä, ja virustutka tarkistaa päivitystilanteen pari kertaa päivässä, mutta se koskee vain virustunnisteita, eikä niiden päivitys vaadi uudelleen käynnistystä, saati kahta, mikä on epänormaalia.

    Bitdefenderin virustutkasta on olemassa uudempi versio, mutta sitä ei ole vielä testattu. Se saattaa olla fiksumpi ohjelma.

    Lähetin  kyselyn Bitdefenderin tukeen, mutta sieltä tuli vasta robotin vastaus. Palaan asiaan, kun sieltä vastaa ihminen.

    Ystävällisin terveisin,
    Juhani Koivisto
    toimittaja

    Toimitus
    Toimitus
    Avainmestari (Keymaster)

      Hei,

      Bitdefender neuvoo tekemään Antivirus-ohjelmalle asennuksen korjauksen:

      Kirjoita Windowsin hakuun ”ohjauspaneeli”, paina Enter-näppäintä, valitse ”Poista asennettu ohjelma”, valitse listasta Bitdefender Antivirus Free Edition ja valitse ylhäältä työkaluriviltä ”Poista tai muuta”. Valitse ”Repair installation”.

      Koneen joutuu käynnistämään tämän jälkeen uudelleen ja Windows saattaa korjauksen yhteydessä antaa virheilmoituksen Bitdefenderin toiminnasta.

      Käynnistyksen jälkeen pitää vielä kirjautua Bitdefenderiin, jotta suojaus aktivoituu.

      AntiRansomwarelle voi tehdä niin, että poistaa sen asennuksen ja asentaa uudelleen.

      Kuvaamasi kaltaista käytöstä ei ole raportoitu Bitdefenderin tuessa, joten ei ole varmuutta, mistä se voi johtua. Yksi mahdollisuus on, että jokin toinen tietoturvaohjelma häiritsee, mutta jos sellaista ei ole koneessasi asennettuna, niin ongelma pysyy ainakin toistaiseksi mysteerinä.

      Juhani


      malarky
      Osallistuja (Participant)

        Poistin Bitdefender antivirus free editionin. Asensin toisen version Antivirus free edition 1.0.9.54 tuotteesta vielä toinen

        tunnus  Antimalware engine properties versio 7.73806. Pari päivää ollut koneella ja tuntuu rauhallisemmalta softalta päivittää itsensä tekemättä mitään. Edellinen versio  tyrkytti päivitystä melkein joka päivä ja rauhoittui vasta toisen uudelleen käynnistyksen jälkeen  lopuksi vaatii vielä kirjautumaan sisälle. Toista virusohjelmaa koneella ei ole.

        Kiitos vastauksesta

        Sivustolle välillä hankala kirjoittaa ? Kursori katoilee aika usein .

         

        Toimitus
        Toimitus
        Avainmestari (Keymaster)

          Kiitos tiedosta ja hyvä että ohjelma toimii.

          Täällä testikoneella, jolla vanha versio on onneksi pyörinyt kiukuttelematta, tuli juuri tehtäväpalkin ilmoitusalueelle viesti, jossa Bitdefender kehottaa päivittämään uuteen versioon. En ehtinyt sitä vielä kokeilla, mutta päivitys on varmaan tehty muun muassa mainitsemiesi ongelmien korjaamiseksi. Niin sopii ainakin toivoa.

          Joo, kursorin hukkuminen on tiedossa. Se on ikävä bugi, joka on vaivannut jo pitkään. Toivotaan, että propellipäät saavat sen kuntoon, ettei siitä tule ihan ominaisuus.

          Se on vielä siitä kummallinen oikku, että se tuntuu eri selaimilla heittävän nopeammin ulos tekstikentästä kuin toisilla.

          t:juhani

           

           

          Vain tilaaja voi kirjoittaa foorumille