IP kamera

Ratkaistu
Tämä aihe sisältää 2 vastaukset, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 6 päivää, 20 tuntia sitten.
Tekijä
mikronen14
Osallistuja (Participant)

Kotimikrolehden tilauksen mukana tullut IP- kamera älypuhelimelle ja PC:lle.

Ensi asennus onnistui ilman ongelmia.

Kamera oli muutaman päivän kotiverkossa WIFI ”koekäytössä” ja älypuhelimella liveseuranta toimi ok.

Kunnes WIFI- verkko ja kamera olivat irti sähköverkosta muutaman päivän.

Tämän jälkeen asennus eteni ilmoitukseen ” Connecting-OFF-line-Connecting-OFF-line”….

Sovelluksen uudelleen latausta ja kameran tehdasasetusten palautusta kokeiltu – eivät auta.

WIFI- verkko toimii esim älypuhelimella normaalisti.

Löytyykö ehdotuksia tämän ratkaisuun.

 

 


mikronen14
Osallistuja (Participant)

    Älypuhelimena Samsung J5 2016 Android

    KotiMikro-tuki
    KotiMikro-tuki
    Osallistuja (Participant)

      Hei,

      Kuulostaa ikävästi siltä, että kamera on rikki. Sen nimittäin pitäisi löytää lähiverkko, vaikka se olisi viikkojakin välillä irti sähköverkosta, jos lähiverkon asetukset eivät ole muuttuneet.

      Ehjä kamera antaa ääni-ilmoituksen ”welcome to you” ja siirtyy online-tilaan joko automaattisesti tai sitten, kun napauttaa ”Connecting Off line” ilmoituksen vasemmalla puolella olevaa kamerakuvaa.

      Ja viimeistään kameran tehdasasetusten palautuksen ja uudelleenasennuksen jälkeen sen olisi pitänyt toimia, koska sovellus löytää sen uutena laitteena ja sille pitää kertoa kaikki asetukset uudelleen.

      Pyydän asiakaspalvelua lähettämään teille uuden kameran.

      Ystävällisin terveisin,
      Alpo
      KotiMikro-tuki

       

      Vain tilaaja voi kirjoittaa foorumille