Ohjelmien latauspaineke ei toimi vaikka olen antanut asiaksnumeron
Lataa-painikkeen päälle jäänyt kieltomerkki vaivasi ainakin Internet Explorer -selainta, ja vian pitäisi olla nyt korjattu.
Jos kieltomerkki edelleen vaivaa, kokeile kirjautua ja ladata jollain toisella selaimella. Kokeile esimerkiksi Chromea tai Firefoxia, jos nyt käytät Internet Exploreria.
Chromen voi ladata täältä, jos sitä ei ole ennestään:
https://www.google.com/chrome/browser/desktop/index.html
Ja Firefoxin täältä:
https://www.mozilla.org/fi/firefox/new/
Internet Explorer on huonosti tuettu muutenkin, koska sen valmistaja Microsoft halua käyttäjien siirtyvän Edgeen, joka on Windows 10:n selain.
Jos ongelma jatkuu, lähetä tarkempaa tietoa, kuten mikä Windows-versio koneessasi on ja mitä selainta ja sen versiota käytät, niin vikaa on helpompi selvittää.
Lähetä myös kuvakaappaus tilanteesta, jossa Lataa-painike on jäänyt kieltomerkiksi.
Jos käytössä on Windows 10, niin ruutukuvan saa kaapattua näppäinyhdistelmällä Windows+Print Screen. Kuva tallentuu Kuvat-kansiossa olevaan Näyttökuvat-kansioon, josta kuvan voi liittää foorumiviestiin yläreunan työkalurivin Lisää kuva -painikkeella, joka on rivin päässä oikealla.
KotiMikro-tuki