BullGuard

Avoin
Tämä aihe sisältää 1 vastaus, 2 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi KotiMikro-tuki KotiMikro-tuki 6 vuotta, 2 kuukautta sitten.
Tekijä
dzeidzei
Katsoja (Spectator)

Latasimme BullGuardin 1-vuoden ilmaisversion koneellemme muutama kuukausi sitten. Nyt ohjelma kuitenkin ilmoittaa Your trial has expired. Mistä tämä johtuu ja miten saisimme ohjelman toimimaan luvatun ilmaisjakson ajan?

KotiMikro-tuki
KotiMikro-tuki
Osallistuja (Participant)

    Hei,

    Tuo virheellinen lisenssitieto johtuu todennäköisesti siitä, että tietokoneella on joskus ollut asennettuna Bullguardin kokeiluversio. Se on jättänyt järjestelmään kokeilusta merkinnän, joka nyt hämää ohjelman käyttöoikeustarkistusta.

    Kokeile tätä:

    1. Avaa Bullguard ja valitse oikealta ylhäältä Settings

    2. Valitse Renew and upgrade -kohdassa Check status -painike

    3. Valitse edellisen yläpuolella oleva Change user -painike

    4. Kirjaudu sisään Bullguard-tunnuksillasi

    Jos lisenssi ei muutu tämän jälkeen, niin sitten pitää ottaa yhteyttä Bullguardin tukeen. Tuen sivu aukeaa Bullguard-ikkunan oikean alareunan Support-kohdasta. Tukisivulta voi jättää sähköpostia tai käyttää chat-toimintoa. Tuki ei valitettavasti toimi suomeksi.

    Viestissä pitää mainita, että asia koskee KotiMikro-lehden tarjousta vuoden Bullguard-lisenssistä.

    Ystävällisin terveisin,
    KotiMikro-tuki

    Alueelle ‘ETUNURKKA’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.